søndag den 11. marts 2012

Mangelvare .....


var strømpepinde nr. 3, til brug for ærme til yngstebarnebarnet. Et kig i strikkekurven afslørede, at de sad i et par strømper, hvor strømpe nr. 2 kun manglede at få strikket tåen. Det gør den så ikke mere!
Ærmet blev næsten strikket færdig på vej hjem fra Århus i dag.
Ja, Århus i dag, Fødselsdag i Viborg i går og biograftur i aftes. Vi så HVIDSTENGRUPPEN, en film, som jeg varmt kan anbefale. Vi vidste en del i forvejen, men filmen rørte godt nok ved noget indeni. Den skulle godt nok fordøjes da vi kom hjem.
Marie holdt jo ferie her, og der kom gang i sytøj, den lille pige var meget kontentreret, og nu venter sytøjet så her på hendes næste besøg.
I skal da lige se de fine cup-cake datteren serverede i går, Uhm
Og så er der igen en give-away her
http://dqpage.blogspot.com/ . Den vil jeg gerne vinde, og alligevel fortæller jeg jer om den?
På fredag starter der håndarbejdsmesse i Middelfart, dertil har jeg købt billet, jeg kommer sammen med en veninde fredag, ih, det bliver spændende.

3 kommentarer:

  1. Man finder motivation til at færdiggøre projekter mange steder - og ingen er bedre end at man skal bruge pindene til noget andet (mere spændende) ;o) Sikke en sød lille sy-pige - hun har da vist arvet noget krea-gen fra "nogen" ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hvor er de cup cakes bare fine.
    Ja projekter bliver til fo når man mangler pinde. Håber modtageren af strømperne ikke har ventet for længe ?

    Jeg kommer til Middelfart fredag eftermiddag, måske ses vi?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. De kager ser dog noget mums ud !!!

    Jeg glæder mig som et lille barn til vores tur på fredag;-) til Middelfart.

    Knus
    Helle

    SvarSlet