mandag den 10. august 2009

Han tænkte på mig!

Det er stadig meget træls med den iskias-nerve, øv, øv, øv,jeg gider det altså ikke mere. Har haft kontakt til lægen i dag, fået ordineret flere smertestillende, så det er noget af en coktail jeg får hver dag, uden synderlig effekt. Dog er der kun at spørge, hvordan ville det være hvis jeg ikke fik de piller? Har også været til fys i dag og fået akupunktur, der er noget med de nåle, jeg må tro på det. Lægen talte om at sende mig til et rygcenter på sygehuset, det er jeg bestemt parat til og fys tror også det er næste skridt! Jeg har efter fys ikke lavet stort set andet end sidde på en stol, og glæder mig allerede til at komme i seng. Det er nemlig så at sige umuligt at stå eller gå.

Mødte en tidligere forretningsforbindelse, da jeg var i Brugsen, han har også haft problemer med iskias, han synes det hjalp med pebermynte-dråber på benet, så det blev varmet op, så det anbefalede han. Jeg takkede for rådet, og vi skiltes, men et kvarter efter at jeg var kommet hjem, stod han uden for min dør, med pebermynte-dråber til mig. DET VAR DA RØRENDE!
Her på matriklen er der gang i renovering af værelse, værelset hvor jeg opbevarer mit garn, så jeg ser hen til at husbond bliver færdig så jeg kan få mit garn sorteret, og lagt på plads så jeg har overblig over mit lager. Nu vil jeg se TV og sidde med lidt strikketøj og så vil jeg tidligt i seng.

1 kommentar:

  1. http://www.ingerliseriis.dk - hun kan noget med fingrene, men nu ved jeg ikke hvor langt fra Lyngså du bor - men hun er en køretur værd :-)

    SvarSlet