søndag den 9. november 2014

Mangler kun een ...........

pakke, at få pakket ind (julepapiret slap op!
Jeg giver børnebørn pakke hver søndag i advent, (godt det ikke er alle 24 kalenderdagene), puha, tænker jeg hvert år 20 små gaver.
Hvem var det lige der lavede den tradition, da der kun var eet barnebarn, nå ja, det ved jeg vist godt!
Husbond har også fået en present, han har været rådgiver og "holdvedmontør" hos naboen, og de havde talt om, at vi vist snart kom til at mangle rist til grillen, og sikke en rist!  Den var godt nok lækker!

Denne lille fætter får ikke flere gaver (læs: valnødder)
Dette spraglede tørklæde får datteren når vi mødes til brunch på onsdag (ligger lige nu til udspænding og tørring). Farverne har datteren har selv valgt garnet fra mit lager, håber det bliver vel modtaget!
Det ville bestemt ikke være mit farvevalg, men det er jo bestillingsarbejde, så ......
Strikkeworkshop, på biblioteket i Tørring, med Lene Randorf som har Lillestrik, har ugen også budt på.
Hyggelig aften, hvor vi bl.a. hørte om, at strikke masker op, sammensyning, prøvede lidt mønsterstrik, samt hørt om Lene´s vej til Lillestrik.
Hakket, bliver der indimellem, sjov teknik og hyggelig at side med. Det bliver nok ikke det sidste hakkede projekt, tænker jeg.

Lige nu snurre vaskemaskinen lystigt, med det 4. par vanter, som skal filtes. Mangler nu kun et par vanter og 2 huer som skal strikkes og filtes inden jul.  Spørg lige om jeg er ved at være træt af vanter og huer?


 
 

2 kommentarer:

  1. Du er godt nok flittig - og godt forberedt på den kommende december. Det lyder hyggeligt med den Lene Randorff workshop. Har selv bogen, men har endnu ikke fået strikket noget derfra.

    SvarSlet
  2. Sikke flitte du er, er helt sikket på at dine børnebørn bliver glade for deres pakker.

    SvarSlet